Name That Quote (Non_Avatar Style)

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

View previous topic View next topic Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Lee on Sun Jul 25, 2010 9:03 pm

Yeah I was thinking the same thing lol.

It's almost as common as

Just who the hell do you think you are!?
avatar
Lee
Admin

Male Number of posts : 18365

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Loyal Subject on Sun Jul 25, 2010 9:05 pm

This is the anime's 'catchphrase' if you will. honestly, it was the only part i liked about the show XD.
avatar
Loyal Subject
Avatar

Female Number of posts : 16997

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Lee on Mon Jul 26, 2010 10:10 pm

Samurai Jack. Laughing

Gotta get back, back to the past, Samurai Jack

I don't know lol
avatar
Lee
Admin

Male Number of posts : 18365

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Loyal Subject on Tue Jul 27, 2010 5:17 pm

okay ill do another one then.

it was Gurran Lagan (or however you spell that show) by the way.

Movie

"Did no one come to save me just because they missed me?"
avatar
Loyal Subject
Avatar

Female Number of posts : 16997

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Lee on Sun Aug 01, 2010 10:11 am

Pirates of the Caribbean. I just heard that the other day and thought it sounded familiar until I reread this post lol. Family member rented it from the library, but I don't know which one it was since I didn't sit down to watch it with them.

Anyways I think I got it right...so I'll go next.

Comedy Cartoon

Ha! The jokes on you! It doesn't have any bullets!

Give me them!

Ok ok! Just don't shoot me!
avatar
Lee
Admin

Male Number of posts : 18365

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Loyal Subject on Sun Aug 01, 2010 5:25 pm

hmmm....family guy?
avatar
Loyal Subject
Avatar

Female Number of posts : 16997

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Lee on Sun Aug 01, 2010 5:44 pm

Nope
avatar
Lee
Admin

Male Number of posts : 18365

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Loyal Subject on Sun Aug 01, 2010 5:50 pm

Futurama.
avatar
Loyal Subject
Avatar

Female Number of posts : 16997

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Lee on Sun Aug 01, 2010 5:57 pm

Not that one either!
avatar
Lee
Admin

Male Number of posts : 18365

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Loyal Subject on Sun Aug 01, 2010 6:08 pm

am i on the right track?
avatar
Loyal Subject
Avatar

Female Number of posts : 16997

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Lee on Sun Aug 01, 2010 6:10 pm

It's a cartoon comedy...so sorta.
avatar
Lee
Admin

Male Number of posts : 18365

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Loyal Subject on Sun Aug 01, 2010 6:15 pm

gah...Simpsons?
avatar
Loyal Subject
Avatar

Female Number of posts : 16997

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Lee on Sun Aug 01, 2010 6:20 pm

Yup!
avatar
Lee
Admin

Male Number of posts : 18365

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Loyal Subject on Sun Aug 01, 2010 6:28 pm

WOOT!

okay, i am going to do two quotes that are from the same movie. cause i love them both XD

"You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling. "

"You're waiting for a train; a train that will take you far away. You know where you hope this train will take you, but you can't be sure. Yet it doesn't matter - because we'll be together."

Movie and uh....if I say anymore it will probably give it away. so let's just see how this goes =)
avatar
Loyal Subject
Avatar

Female Number of posts : 16997

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Lee on Sun Aug 01, 2010 7:32 pm

Hmmm...The Polar Express?
avatar
Lee
Admin

Male Number of posts : 18365

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Loyal Subject on Sun Aug 01, 2010 7:35 pm

avatar
Loyal Subject
Avatar

Female Number of posts : 16997

View user profile

Back to top Go down

Re: Name That Quote (Non_Avatar Style)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum